Arama sonuçları: *

  1. B

    Opera Tarayıcım açıldığı halde masaüstüne gelmiyor.

    Opera tarayıcımın açıldığını görev çubuğundan veya görev yöneticisinden görebiliyorum fakat masaüstüne, açılan sekme bir türlü çıkmıyor. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Geri
Top