Arkadaşlar bu hafta perşembe kimya 2. dönem 2. yazılısına gireceğim, konularım kimyasal tepkimelerde enerji denge ve hız. ameliyat olduğum için 2 aydır evdeyim defter de boş kafada boş sınıftakiler defteri atıyor ama zerre bir şey anlayamıyorum yaptıkları işlemden, youtubeden hoca açsam birisi...