Söyle söyleyeyim ben her hata da sürücü yok sürücü bulunmuyor silinmis tarzında mesajlar aldığım için her seferinde ddu ile tekrar sürücü temizleyip öyle kurdum.ve oto sürücü yükleme seçeneği kapalı olduğu için Windows un cakismadigina eminim çünkü driver kurnadan önce konyrol ediyorum Windows...