165 Hz monitör ile oynuyorum. Ekran kartım 5060ti işlemci 7500f. O yüzden yüksek hz ye geçmek istiyorum ama bazı sorular var kafamda. 320 hz monitör almayı düşünüyorum ama bu monitörler 240 tan oc li diye duydum bu gercekmi gercekse sıkıntı olrumu . aklımdaki bazı monitörler bunlar ...