yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ben aldıgım da gerçekten fiyat performans ürünüydü AMD yazılım tarafını baya çözmüş 1 yıl içersinde 1 kez bile driver ile ilgili bir problem yaşamadım. Ayrıca bu model piyasada alabileceginiz en üst Tier kartlartından biridir. Dikey montajda çok güzel duruyor.