Arama sonuçları: *

  • Users: sHAWK
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. S

    6000 Mhz 30 Cl mi 7200 Mhz 34 Cl mi

    yoo sorun değil gecikme değeri düşük 7200 mhz daha ne isteyeyim harika parça lakin gerek yok 6000 kafi
  2. S

    6000 Mhz 30 Cl mi 7200 Mhz 34 Cl mi

    valla bende cahilliğimden corsair 2x16 7200 mhz aldım cl34 şimdi 6000'likten takas edeceğim
  3. S

    Asus A620 Pro Wifi 6000mhz Bu Ramları Taşır mı

    Asus A620 pro wifi 6000mhz var Asus prime 9070xt 7800x3d ikilisi ile kullanıyorum. 2x16 corsair 7200 mhz ramları biosdan 2000/6000 mhz ye çeksem sıkıntı olur mu ? expo açarsam anakart 6000 mhz destekliyor ve mavi ekran oluyor haliyle. Ne yapmam gerekiyor ?
  4. S

    Öneri B650-B850-X870 Anakart Alacakların Dikkatine

    Hocam 7800x3d 2x16 ddr5 asus prime 9070xt oc içi atx anakart önerir misin ? mag b850 tomahawk max wifi önerildi bütçe indirim gelirse 10*13 arası
  5. S

    Yardım Sivi Sogutma Pompasinin 2700rpm De Çalışması.

    [H3 id='Corsair+icue+link+h100i+rgb+240+lk+deerlere+baktmda+karlatrdmda+normal+grnyor+pompam+rpmi']Corsair icue link h100i rgb 240 lık değerlere baktığımda karşılaştırdığımda normal görünüyor pompam rpm'i[/H3]
  6. S

    Yardım Sivi Sogutma Pompasinin 2700rpm De Çalışması.

    benimde boşta 2500 rpmde çalışıyor hocam. fan değil pompa olduğu için normal dediler. ses yapmıyor ama 2500 de
  7. S

    Yardım Render İçin Laptop Önerisi

    Öğrenciyim sadece render için laptop bakıyorum. Piyasada bulunabilecek bu fiyata fp kralı bir laptop lazım.
  8. S

    Yardım Hangi Mağazadan Monitörü Satın Almalıyım

    Nerden aldın hocam bana o lazım şimdi çok uğraştırıyorlar :)
  9. S

    Yardım Hangi Mağazadan Monitörü Satın Almalıyım

    Keşke kendi satıcı olsa ama değil. Amazon ve hepsiburada sitesinde satıcılar aynı. Beta plus teknoloji
  10. S

    Yardım Hangi Mağazadan Monitörü Satın Almalıyım

    +Mediamark +Hepsiburada Hepsi internet üstünden kredi kartı ile alınacaktır.
  11. S

    Yardım Hangi Mağazadan Monitörü Satın Almalıyım

    Asus monitörü alacağım lakin hangi magazadan alırsam iade konusunda sıkıntı çıkarmazlar ? Malum ölü pixel çıkınca rapor istiyorlar yada 3 ve az çıkarsa iade etmiyotlar süreç uzuyor ama 14 gün cayma bedelini kullanıp kısa yoldan iade edebileceğim yani hakkımı kullanabileceğim bu mağazalardan...
  12. S

    2k 27’ Asus Monitör Hangisini Seçmeliyim?

    27’ inç tercihimdir
  13. S

    2k 27’ Asus Monitör Hangisini Seçmeliyim?

    2k IPS minimum 240 Hz Asus yada bilindik markalardan monitör bakıyorum. Renk doğruluğu gibi özellikleri Bu fiyatta bundan iyisi yok diyeceğiniz monitör arıyorum. BÜTÇE: 15.000 İki monitör arasında kaldım; https://rog.asus.com/tr/monitors/27-to-31-5-inches/rog-strix-xg27acmes/...
  14. S

    Çözüldü✓ Vatan bilgisayar hangi 5070Ti

    hocam sizde hangi 9070xt modeli var ? ve vatanda böyle ikinci eli alıp değiştirebiliyor muyuz ?
  15. S

    🔥İndirim XFX Swift Radeon RX 9070 XT 34.764 TL + Crimson Desert Hediyeli

    bende asus prime 9070xt oc var tam güçte 60 dereceyi geçtiğini görmedim bu kadar önemli mi ekran kartı sıcaklığı
  16. S

    Çözüldü✓ Thermaltake view 380xl 850w 80+gold 8500 tl alınır mı

    https://www.itopya.com/thermaltake-view-380-850w-80-gold-argb-usb-32-siyah-atx-mid-tower-kasa_u30365 kasa bu
  17. S

    Çözüldü✓ Thermaltake view 380xl 850w 80+gold 8500 tl alınır mı

    evet aynı psu sadece kasanın farkı büyük olması boşta bile uğultu fazla psu olarak kötü fanlar zaten reverse değil kötü gözüküyor ben inanılmaz pişman oldum
  18. S

    Çözüldü✓ Thermaltake view 380xl 850w 80+gold 8500 tl alınır mı

    Hocam view 380 kullanıyorum psu 80plus gold fan reverse bile değil ayrıca psu o kadar çok ses yapıyor ki kesinlikle alınmaz. özellikle yük bindiğinde. fanlar sabit 1000 rpm de çalışıyor rpm hızı değişmiyor ve az da olsa sesi var orada sıkıntı yok. bu paraya git kasa ve psu al sonra bana dua et...
  19. S

    Yardım 7800x3D için Sıvı Soğutma Önerisi

    ARCTIC Liquid Freezer III pro 360 olabilir mi
  20. S

    Yardım 7800x3D için Sıvı Soğutma Önerisi

    ARCTIC Liquid Freezer III Pro 360 nasıl bilen var mı bu işlemcide ses şiddeti fazla mıdır ?
Geri
Top