Arkadaşlar merhaba
Benim kasam bu. Ben bu kasaya sıvı soğutma taktırabilir miyim.
https://www.teknobiyotik.com/dark-x-force-3x12cm-fan-argb-led-seritli-usb-3-0-akrilik-yan-panel-bilgisayar-kasasi-dkchxforce.html?srsltid=AfmBOorU44faUDxyONBngRzZDIEbP44cO6sKcLIiYI2oWN49XEJcO7N0