Mezun değilim hocam 11.sınıfım 12 olacağım. TYT fen için erkenden çalışmayın sınava kadar zaten unutacaksınız diyor çoğu kişi siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Yazın 5 saat çalışmam teorik olarak mümkün fakat deneysel olarak biraz zorlanacağım kendimi yavaşça alıştırmam lazım.
Hele okul...