temmuzda 3,17 oratalama ile mezun olacağım. küçük şehirde oldugumdan dolayı bilişim sektöründe çalısabileceğim bir iş bulamayacağımı düşünüyorum. bilişim tarafında olabilecek en iyi şey bir otel veya fabrikada IT birimlerine başvuru yapmak. ama iş bulmak gerçekden zor. kamu kısmında kpssye...