Ön iki dişimde çok küçük bir ayrık var. Onu yaptırmak için restoratif diş tedavisine randevu aldım. Yarın gideceğim 1 ay sonra zar zor alabildim.
Aranızda dişine bonding yaptıran var mı? Ücretli mi? Ben bursa ağız ve diş hastanesine aldım SGK geçerli diye biliyorum eğer ücretliyse SGK karşılar...