Selam arkadaşlar 2 haftadır ekran kartım oyun oynarken devre dışı kalıp ekran siyah kalıyordu pcyi resetlediğimde ekran kartı devre dışı kalıyordu en son oynarken gitti ve şuan pcyi açınca sinyal yoka düşüyor direkt ne olmuş olabilir ?
Evet arkadaşlar 2 haftadır ekran kartım oyun oynarken devre dışı kalıp ekran siyah kalıyordu pcyi resetlediğimde ekran kartı devre dışı kalıyordu en son oynarken gitti ve şuan pcyi açınca sinyal yoka düşüyor direkt ne olmuş olabilir ?
Arkadaşlar şuan temuda 2000tl gibi birşeye denk geliyor düz versiyonu sizce bu para verilir mi ya da başka bir klavyeyi mi almalıyım fikirlerinize açığım