Arama sonuçları: *

  • Users: Mero16x
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. M

    Sinyal Yok Hatası İçin Yardım

    Selam arkadaşlar 2 haftadır ekran kartım oyun oynarken devre dışı kalıp ekran siyah kalıyordu pcyi resetlediğimde ekran kartı devre dışı kalıyordu en son oynarken gitti ve şuan pcyi açınca sinyal yoka düşüyor direkt ne olmuş olabilir ?
  2. M

    Sinyal Yok Hatası :(

    Evet arkadaşlar 2 haftadır ekran kartım oyun oynarken devre dışı kalıp ekran siyah kalıyordu pcyi resetlediğimde ekran kartı devre dışı kalıyordu en son oynarken gitti ve şuan pcyi açınca sinyal yoka düşüyor direkt ne olmuş olabilir ?
  3. M

    2000tlye kadar gamepad

    Evet arkadaşlar 2000tlye kadar en iyi gamepad hangisidir ne almamı önerirsiniz
  4. M

    ❌İndirim Bitti! (Türkiye'ye Satış Durduruldu !) EPOMAKER DynaTab 75X 32 Dolar

    Hayırlı olsun beyler geçiyor sanırım bana da geldi
  5. M

    Mchose G75 Pro Cabbage Tofu Switch V3 (Stok Bekleyenlere) 2.299,00 ₺.

    Çektik yeşil siyah olanı tofu en iyisi mi beyler?
  6. M

    ❌İndirim Bitti! (Türkiye'ye Satış Durduruldu !) EPOMAKER DynaTab 75X 32 Dolar

    Gümrükten kaç güne çıkar beyler bilen var mı?
  7. M

    Ajazz ak820 düz versiyon alınır mı

    Bunu aldım dost teşekkürler
  8. M

    Ajazz ak820 düz versiyon alınır mı

    Onu nereden alıyoruz?
  9. M

    Ajazz ak820 düz versiyon alınır mı

    Önerin var mı dost
  10. M

    Ajazz ak820 düz versiyon alınır mı

    Arkadaşlar şuan temuda 2000tl gibi birşeye denk geliyor düz versiyonu sizce bu para verilir mi ya da başka bir klavyeyi mi almalıyım fikirlerinize açığım
  11. M

    1000tl civarı mouse önerisi?

    Merhaba arkadaşlar mousem çok eskidi 1000tlye kadar bir tane arıyorum önerilerinize açığım
  12. M

    13k televizyon önerisi

    Merhaba arkadaşlar televizyonum yakın zamanda bozuldu 13kya kadar bana televizyon önerebilir misiniz fp olmasını istiyorum bir sürü değişik marka var
  13. M

    Çözüldü✓ Bilgisayarım çok ama çok kasıyor

    Evet arkadaşlar sorun çözüldü m2 ssd bozulmuş yenisini aldım sorun düzeldi
  14. M

    Çözüldü✓ Bilgisayarım çok ama çok kasıyor

    Kaspersky indireceğim teşekkürler
  15. M

    Çözüldü✓ Bilgisayarım çok ama çok kasıyor

    Şuan görev yöneticisi filan çalıştırabildim cpu %94 ile çalışıyor bir tek Chrome açık
  16. M

    Çözüldü✓ Bilgisayarım çok ama çok kasıyor

    Bilgisayarı kullanamıyorum ki antivirüs indirmeye bile izin yok ya öyle bir kötü durum
  17. M

    Çözüldü✓ Bilgisayarım çok ama çok kasıyor

    Çok mantıklı teşekkür ederim format atıcam sonra antivirüs programlarını kurucam
Geri
Top