Merhaba bi kaç gündür instagramda gezerken casperın monitör reklamını görüyordum bugünde bi fiyata bakayım dedim şaşırdım. 23.8 inch 200hz freesync VA panel 2999tl 27 inch versiyonuda 3999 tl. Bu monitörler neden bu kadar ucuz casperın monitörleri kalitesiz miki ...