Arama sonuçları: *

  • Users: Mert_007
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. Mert_007

    Telefon Önerisi Lazım

    Ayıp olmicaksa hemde büyük bir enayilik olur hocam. 16e neree x200fe nere.
  2. Mert_007

    Telefon Önerisi Lazım

    x200fe olur x300 olur ama x300 kamerası yuvarlak diye rahatsız edebilir ondan pek önermedim. Gidin bakın vatana sağa sola bi gezin karar verirsiniz zaten. OriginOS6 çok güzel bence. İnternetten karşılaştırmalarıda izleyebilirsiniz.
  3. Mert_007

    Telefon Önerisi Lazım

    Boy kurtarmadı hocam. 6.83 o
  4. Mert_007

    U5 245k 5070li Sistem Yorum İstiyorum

    Hocam o konu ile ilgili çok bir bilgim yok. Daha iyi bilenlerden duymanız daha iyi olur. Benim verebilceğim tek tavsiye sıcaklıklara dikkat ederseniz ideal aralıkta tutarsanız çok büyük sorunlar çıkmaz.
  5. Mert_007

    Telefon Önerisi Lazım

    Onda 4000 mah ve 25W hızlı şarj var. Vivode 6500 mah 90W hızlı şarj. İkisi arasında kullanım süresi olarak ne kadar fark vardır tam detayını bilmiyorum ona siz bir bakın teklardan isterseniz.
  6. Mert_007

    Telefon Önerisi Lazım

    X200fe 46k ya. Hem küçük hem 6500 mah batarya var hemde kamerası güzel. Pil için biraz daha detaylı araştırabilirsiniz ama üzmez. Bilindik dersenizde s25 var. O da güzel telefondur. Yazılımı vs. güzel baya.
  7. Mert_007

    I5 14400f Vs Ryzen 5 7500f

    2027 başı gibi çıkar mı ertelenir mi bilmiyorum. Ama AM5 sistem yapıp en kötü ilerde bütçe olunca 7800x3d falan geçersiniz. Cs zaten işlemciye bakan bir oyun.
  8. Mert_007

    I5 14400f Vs Ryzen 5 7500f

    Öhm Öhm riskli bir konu. 7500f ilerisi için daha mantıklı olur. 14400f in soketi eskide şuanki sokette bu sene biticek. 1 sene bekleyip yeni sokete bir bak dicemde fiyatları ne olur bilemiyorum pek.
  9. Mert_007

    Ayt De 40 Net Civari Yapabilirmiyim

    Bu sorunun cevabı sende bizde değil. Kendini en iyi sen bilirsin tanırsın. Sence yapabilir misin? Denemelere giren nerde neyin eksik en iyi bilen sensin. Biz burdan yaparsın ya da yapamazsın diyemeyiz. Başarılar.
  10. Mert_007

    Sıfırdan Tyt'ye Nasıl Hazırlanmalıyım?

    Hedeflerin neydi AYT gircek misin? Sonuç gelmeden paçayı sıvama bence. AYT girmediysende daha AYT var. Ne kadar erken başlarsan o kadar kar ama erken bıkıp sıkılma durumunuda göze alıp hafif başla derim.
  11. Mert_007

    🟢Tyt Sorular ve Cevaplari

    Sınavı zor kılan süre zaten.. 2021 i bile süresiz çoğu kişi yapar. TYT bilgi değil süre ve stres yönetimi sınavıdır. AYT de saf bilgini ölçer.
  12. Mert_007

    Roblox Açılmış Diyorlar!

    SDN de vardı açıldı diye paylaşım yapan. En son discordla da anlaşma sağladık şartlarımızı yerine getirdiler gibi bir şey söylemişlerdi. Ne kadar doğru yalan bilmiyorum tabii..
  13. Mert_007

    3.5-4m Arası Golf 8r Alınır mı

    İyi iyi hocam. Kendinizede dikkat edin. Bütçe olsa bende A7 önericektimde bu bütçede biraz oynancak bir şey istiyorsanız 8r güzeldir ya. Hem 4 çeker hem otomatik. Son sıralar fiyatlara pek bakamadım neyin fiyatı ne kadar pek bilmiyorum. Birde kroniklerini. Ne alırsanız kazasız belasız binin...
  14. Mert_007

    3.5-4m Arası Golf 8r Alınır mı

    Açık açık söyliyim hocam şımarıcaksanız böyle riskli hareketler atraksiyonlar yapıp milletinin ve kendinizin canını tehlikeye atıcaksanız bu beygirde bir araç almayın. Konforlu alın onun yerine. Efendi sürücekseniz ise bu para gol 8r dır ya. Rakip olarak Typer ve A45 var diyebilirim. Typer 4...
  15. Mert_007

    Roblox Açılmış Diyorlar!

    Bende girmiyor şuan. Herhalde yakın zamanda açılır. Ama açılmadan teyit etmeden haber yapılması yanlış.
  16. Mert_007

    U5 245k 5070li Sistem Yorum İstiyorum

    Soğutması pek iyi değil. Asus dual prime ya da bütçe varsa Tuf daha iyi olur.
  17. Mert_007

    Yenilenmiş Telefon Alınır mı? ve Nereden Alınmalı

    Güneşin altında bile durması yeterdi bir süre gene iyi dayanmış :)
  18. Mert_007

    Yenilenmiş Telefon Alınır mı? ve Nereden Alınmalı

    Kesinlikle bende önermiyorum. Şanslı olanlar sayıyla aksine. Onlarda nadir baya.
  19. Mert_007

    Yks Fotoğra Sorunu ..

    Teşekkürler hocam. İnşallah sizde istediğiniz sıralamayı yaparsınız. Yardımcı olabildiysem ne mutlu.
  20. Mert_007

    Yenilenmiş Telefon Alınır mı? ve Nereden Alınmalı

    1 sene görmeyebilir hocam işte. Bazen yenilenmiş oluyor ama işçiliği malzemeleri çok kötü oluyor birkaç ay içinde batarya şişmesi şudur budur mağdur olan çok kişi var. Ha belki sorunsuz bir telefon gelicek ama bence bu kumarı oynamaya gerek yok. Şans meselesi. Onun yerine güzel 2. el getirmek...
Geri
Top