Büyük umutlarla skyrim aldım ve bir kaç mod yükledim. Türkçe yamayı aktifleştirmek için bethesda hesabıma girmem gerekiyormuş.
ilk başta @ işaretini yapamadığım için giremiyordum sonradan klavyeyi ingilizce yapınca hesap ismini ve şifresini girmem gereken yere geldim gerekli bilgileri girdikten...