Arama sonuçları: *

  1. F

    Razer Enki Oyuncu Koltuğu 11.999 TL

    Ben enki ile enki X in aynı olduğunu sadece kolçak ve boyun desteği farkı olduğunu gördüm Razer sitesinde öyle yazıyor.
  2. F

    Razer Enki Oyuncu Koltuğu 11.999 TL

    Bu gün mağazadan Enki X olanı 10999tl ye almıştım fiyat daha da düşünce iade edip Düz Enki olanı 11250 liraya sipariş geçtim. Enki X de 9250 ye alınabiliyor şu an.
  3. F

    Yardım Rtx 4070 için İşlemci önerisi

    4k oynayacaksan 12400f bile yetebilir ama 1440p yada 1080p de darboğaz yapar.
  4. F

    2K monitörü 1080p kullanmak

    bende 5 senedir 1440p monitör kullanıyorum 1080p ye alınca görüntü çamur oluyor bu monitörlerde normal bir şey mecburen 1440p kullanman gerekiyor.
  5. F

    Çözüldü✓ Bu sisteme bu kasa uygun mu ?

    hiç bir sorun olmaz.
  6. F

    Yardım Rtx 4070 için İşlemci önerisi

    1440p de oynayacaksan 12700 yeterli olacaktır
  7. F

    Rtx 3070 li oyuncu sistemi

    yeni 4060 4070 ekran kartları çıkacak çok yakında bence bekle 25k ya toplayabilirsin dlss3 çok fark ediyor
  8. F

    İki sistem arasında kaldım

    o kadar bilmiyorum maalesef araştıman lazım ama bence biraz bekle bu ara yeni kartlar çıkıyor daha da indirimli sistemler bulabilirsin 1680978314 bu fiyata 3060ti sistem bile bulabilirsin
  9. F

    İki sistem arasında kaldım

    Nvdia daha stabil ama cidden aradaki performans farkı aşırı yüksek benim arkadaşlarımdan var 6700xt Nvdia evet daha stabil oluyor ama 6700xt ile 3060 arasında uçurum var o yüzden 6700xt almak daha mantıklı kullanan arkadaşım var ben aldırdım şimdiye kadar bir şikayeti olmadı
  10. F

    Çözüldü✓ Rtx 4070 beklenmeli mi?

    O fiyata rtx 4070ti sistem toplarsın istersen zotac 4070ti 20.750 AMD r7 5800x3d 7000 asus prime b550 2250 2x8ram 1000 TL 2000-3000 civarlarında da kasa ve psu hallersin 33.000tl felan yapıyor birde iyi bir hava soğutucu yada sıvı soğutucu ya bütçe ayırmam gerekir saygılarımla.
  11. F

    İki sistem arasında kaldım

    6700xt olanı almanı öneririm çünkü 3060 ile aradaki performans farkı aşırı fazla ama işlemciyi 5600 yapmalısın yoksa darboğaz olur.
Geri
Top