Merhabalar 2020 tarihinde sağlıkcı olarak atamam olmuştu o zamanlar askerideydim astsubaylık kazanmıştım intibak eğitimindeydim o yüzden atamama gidemedim kendi istedğimle daha sonra askeriyeden istifa edip döndüm tekrar bi duyum aldım dava açıldığında tekrardan atandıgın yere dönme şansı varmış...