Arama sonuçları: *

  • Users: choosse
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. C

    Açıktan okumak mı örgün okumak mı Yönetim Bilişim Sistemleri

    Valla kanka bende isterdim ama bizimkiler kem küm yaptı hazırlık eğitimi iyiydi sırf onun için girip 1 sene sonra bırakasım geliyor açıktan cok bolca vakit kalıyor değerlendirebilirsem daha iyi olur kanaatindeyim.
  2. C

    Açıktan okumak mı örgün okumak mı Yönetim Bilişim Sistemleri

    Arkadaşlar 25 yaşındayım Yaşar Üniversitesinde Yönetim bilişim sistemleri bölümündeydim hazırlık sınıfının 2.döneminde %50 burslu olduğum için ekonomik nedenlerden bırakmak durumunda kaldım,şuanda dgs ile %100 burs kazanmaya calısıyorum ancak artık örgün olarak okumak mantıksız geliyor ama cok...
  3. C

    Açıktan okumak mı örgün okumak mı Yönetim Bilişim Sistemleri

    Bilgisayar mezunu olduğum için alaylı yazılımcı olarak geçmiyorum dimi?
  4. C

    Açıktan okumak mı örgün okumak mı Yönetim Bilişim Sistemleri

    Projeler açısından mı avantajdır ben bölüme geçemediğim için bilemiyorum hazırlıkta bırakmak durumunda kaldım hazırlık eğitimi iyiydi ancak yol ve okuldaki zaman derken genel olarak kendime bir zaman kalmıyordu
  5. C

    Açıktan okumak mı örgün okumak mı Yönetim Bilişim Sistemleri

    Arkadaşlar merhaba öncelikle cok kararsız kaldığım bir konuda sizlere danışmak istiyorum.Yaşım 25 2 yıllık açıktan web tasarım kodlama mezunuyum bu sene %50 Burslu yönetim bilişim sistemlerinde okuyordum yaşar üniversitesinde ancak ücretlerin artışı kaynaklı 2.dönem bırakmak durumunda...
Geri
Top