Yazın sistemi değiştirmeyi düşünüyorum. Suanlik sistemim pek yeterli değil. Zamlardan dolayı monitörü bu aralar almak istiyorum. Oyun ve genel kullanım için bu bütçeye önerileriniz var mıdır? Kulaklık da almam lazım ona 3 bin TL gibi bir bütçe ayırdım. Sizce bu mantıklı mı? Monitör bütçesini...