ben anneler gününde teknosadan 18 bine 5400 serisini aldım, yanında da 3500 liralık ütü hediyesi vardı. Makina güzel, TR menü yok sadece. 5500 serisi için çok olumsuz yorumlar var. Almadan önce mutlaka araştırın. Ben bir sorun yaşamadım şimdiye kadar. Kahvenin aroması da gayet güzel geliyor.