kumanda yoktur diyor
telefondan mı bağlanıp kontrol ediliyor o zaman! ki öyle olunca çok stabil olmuyor, kumanda almak şart oluyor diyorlar.
çok isteyen varsa incelemelerine de baksın mutlaka, videolu inceleme vardır yuutupta.
Saati kulaklığı falan aldık da çöp ürünler. Zaten garantisi de yok sayılır. Bu marka alınmaz. Kusura bakmasın satanlar ama tamam fiyatına göre ürün getiriyorsun da müşteri memnuniyeti neden sıfır? Neden garanti süreci sıfır?
lenovo marka fare klavye alınmaz bence. fason üretim yaptırıyorlar lenovo ismi var diye. kendileri bişey üretmiyor.
sensörünü falan araştırıp alan olursa güzel bileşenleri varsa belki iş görür, yoksa çöpe atılmış paradır bence.
Ajazz ürünleri kaliteli oluyor ama aula için kötü yorumlar da var. bu f87 pro v2 için pek fazla yorum göremedim. kaliteli midir? aula markası garanti konusunda sıradan çinliler gibi midir yani garantisi yok gibi midir yoksa sorun olunca yardımcı oluyorlar mı hocam?