Herkese merhaba.
PC bazen hemen bazen birkaç saat içinde çöküyor. Sinyol yok üyarısından sonra ekran ve USB'ler gidiyor fakat RGB'ler, fanlar çalışmaya devam ediyor. Kasanın üzerindeki tuşlar da çalışmadığı için sistemi her seferinde Power Supply'e üzerinden kapamak zorunda kalıyorum. Sistem...