Gıcırdama hafif var ama bakımını 2 senedir 1 kere yaptım.
Oyuzden normal olduğunu düşünüyorum.
Genel olarak memnunum kumaşında ve süngerinde yıpranma neredeyse hiç yok sadece süngeri oturduğumun şeklini aldı biraz düz durmuyor okadar
Belkide memnun olmamın nedeni çok kilolu olmamamdır kilom 74