Hocam o işlemciyi zaten stok soğutucu ile sogutmaniz pek mantıklı değil. Ekstra olarak bir kule tipi soğutucu almanız çok daha iyi olacaktır. Aynı islemciyle yaz sıcağında stok fan takılı şekilde pbo açınca sistemin kapandığına bile şahit oldum kaç kez. Kule tipi soğutucuya geçince sistem...