Apex pro tkl yi alalı 1 ay oldu ve şöyle bir sorun var ilk geldiğinde böyle bir sorunu yoktu veya ben fark etmedim bilmiyorum ama sanmıyorum her tuşu denemiştim .
Bildiğiniz gibi klavye ingilizce uk ve klavyede tuşuna bastıgımda "ESC" "9" "P" "TAB" tuşlarının hepsine basıyor acaba yazılımsal...