Arama sonuçları: *

  • Users: flakesxd
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. flakesxd

    Ryzen 5 7600 Boştayken 55 Derece

    size güvenerek direkt alıyorum hocam
  2. flakesxd

    Ryzen 5 7600 Boştayken 55 Derece

    1k falan hocam
  3. flakesxd

    Ryzen 5 7600 Boştayken 55 Derece

    kule tipi dereceye etkı edıyormu ? 1782409418 bende soruyorum ıste hocam bılgım yok dedim ya hani
  4. flakesxd

    Ryzen 5 7600 Boştayken 55 Derece

    70 falanda gordum hocam, ama biostan biraz ayar cektım. 80 olunca frekans falan kısıyor artık ıslemcı boyle kullanmak saglıklı suan benım ıcın
  5. flakesxd

    Ryzen 5 7600 Boştayken 55 Derece

    Ryzen 5 7600 ışlemcı aldım. Ryzenle ilgili pek alakam yok belki normali boyledır stok sogutucu kullanıyorum boşta 50 veya 55 derece oluyor
  6. flakesxd

    Yardım İslemciyi Yanlis mi Montajladim!

    Hocam korkulacak bise yokmus, bazen sola bazen saga gidiyor iki kere sök tak yaptim
  7. flakesxd

    Yardım İslemciyi Yanlis mi Montajladim!

    sıkıntı yok gibi
  8. flakesxd

    Yardım İslemciyi Yanlis mi Montajladim!

    Ryzen 5 7600 islemcimi A620M anakartima taktim, gayet guzel taktigima eminim ok yonunde montajladim. Ama sol tarafta bosluk yokken sag tarafta bosluk var, amd konusunda cahilim. Bilgilendirebilirmisiniz ):
  9. flakesxd

    2.El PC Önerisi Lazim

    Hocam cevremde hic yok ya, CoolerMaster nasil sizce?
  10. flakesxd

    2.El PC Önerisi Lazim

    Hayir kasam var hazirda 1782230739 Bi onada bakarim hocam 1782230804 Hocam bu cevrede aerocool satan yok, baska bi oneriniz var mi?
  11. flakesxd

    2.El PC Önerisi Lazim

    2.el pc topladim, fiyatlari bu sekilde, 25k butce var. PSU : Powerboost Fury 80plus 650w : 1000 TL Anakart : A620M H : 2500 TL İşlemci: Ryzen 5 7600 : 5000 TL Ram : Patriot Viper Venom Cl36 16x1 : 6000 TL Ekran Karti : ? Ekran karti ne alacagima karar veremedim 25k butcem var bi 2-3k da...
  12. flakesxd

    Bu Devamsizlikla Sinifta Kalirmiyim

    Allah razi olsun
  13. flakesxd

    Bu Devamsizlikla Sinifta Kalirmiyim

    kalmiyoz dimi la :D
  14. flakesxd

    Bu Devamsizlikla Sinifta Kalirmiyim

    Devamsizligim ozurlu 20, ozursuz 10 tam, sınıfta kaliyormuyum?
  15. flakesxd

    35-40k arasi sistem önerisi

    Tamamen f/p olsun istiyorum. Ekran karti 16 gb olsa iyi olur ):
  16. flakesxd

    Cs2 için grafik ayarları yardım

    her şey en düşükte olsun fidelityx super resulotion diye bi ayar var onu kapat
  17. flakesxd

    Valorant Ekranın Yarısı Siyah

    Onu başka moda çekip tekrar tam panele alır mısın birde öyle dene.
  18. flakesxd

    Valorant Ekranın Yarısı Siyah

    Nvidia denetim masasına gir ekran ayarlarındakı ölçekleme modu tam panel mi kontrol edermisin.
  19. flakesxd

    Valorant Ekranın Yarısı Siyah

    Hangi ekran kartına sahipsin?
  20. flakesxd

    İncehesap 9060xt sistem alınır mı

    5 5600 ün biraz geride kaldığını düşünüyorum.
Geri
Top