cevirdim cevirdim donmedi
1781244629
Neyse arkadaşlar bi bilgisayaricyla konustumda ücret en az 1000 TL tutar dedi o anakart hassas dedi bana fazla geldi ucret ama yapcak bisi yok
bi uyudum kendime geldim gece gece bu vidanin beni ne kadar deli ettiğini bilemezsiniz normalde baktım olmuyor uğraşmam ama o kadar tilt oldum ki dun gece. neyse peki bunu garanti tamir eder mi yada kullanicisi hatasi diyip gonderirler mi
1781234740
ya öyle bi yerde yaşıyorum ki hiç bir ustaya...
ilk geldiginde kiyamadim bastirmaya kirarim diye boyle oldu simdide yarin bi işten rapor alip elektrikci gezicem gibi ya
1781218626
ya şuraya direkt kendim oturtsam olmuyo mu illa lehim mi lazim :D
vidalarla ilgiili cok sorunlarim var gordugum her vidayi boyle yapiyorum nerdeyse basta yildiz tornavidayla acıyordum olmadi sonra duze gectim yine olmadi en son aetik braketi kazip kirmayi dusunmekteyim suan cok sinir oldum
yeni b850m k anakart aldim sifir masallah elimden hic bir is gelmiyor fotograftaki vida yalama yapti cikmadi cikarmaya calisirken elim kaydi 3vlik kondansatorlerin birini yamulttum sonradan yerinden pit diye cikti elektrikciler geri takabilir mi yada boyle kullanmam sorun olur mu
6700 XT kullanıyorum cok memnunum hikayeli oyunlarda afmf acıyorum 2x fps aliyorum hic gecikmede artmiyor acmasam bile nerdeyse her oyunda 1080pde max grafiklerde 100fps uzeri aliyirum afmf ile 2 kat oluyor
Valla hepsini toplu aldigim icin oyle yapabilir miyim bilmiyorum bide pc olmamasindan sıkıldm o ugrasa degmez gibi stoklarida az sonra biter muhtemelen
16gb bana yeterli oluyor modlu windows kullandigim icin ram kullanimi baya azaliyor ilerde sadece ekran karti yukseltmeyi dusunuyorum ama 6700 xt bozulana kadar degismem muhtemelen ilerde yukseltirsem 4070 alirim