Z1 SE modelini neredeyse 1 senedir yoğun kullanıyorum. Şarj süresi yeterli. Tuş hissiyatı ve sensör kalitesi iyi. Hiçbir sorun yaşamadım. Elimde rival 3 ve attackshark X3 vardı. Onlardan kalite olarak hiçbir farkı yok.
2025 yılında se modelini 750 TL ye aldım. Z1 modeli için bence iyi fiyat.