Bir şey diyeyim mi benim de pc ye artık yatırım yapmak keyif vermiyor, önceden büyük bir heyecanla alırdım parçalarımı bilgisayarıma ama artık düşündürüyor ve keyif vermiyor açıkçası bilgisayara para harcamak. Yine hoşuma gitmiyor mu gidiyor ama bilgisayara gömmek ne bileyim garip geliyor artık...