Arama sonuçları: *

  • Users: quistin
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. Q

    S26 mı S25 mi Daha Mantıklı

    Düz s25 al, wxynosta çekirdek sayısı 10 ama abi bu cihazlar bilgisayar değil 24 çekirdek olsa saha iyi olacak diye bir şey yok. 8 ideal ve uzun zamandır standart bu yüzden optimizasyonu daha iyi olacaktır, kaldı ki snapdragonlar zaten uzun vadede daha iyi optimizasyon ve stabilite sunuyor. Ben...
  2. Q

    Gta 6 İçin Ps Slim Öi veya Pro Mu ?

    Böyle bir durum olacağını sanmıyorum açıkçası bence pro 60 oynatır düz 30.
  3. Q

    Samsung Galaxy S25 Ultra Vs Samsung Galaxy S26 Plus

    Hocam ultra ile plus kıyaslanmaz hele de exynos varken. S25 ultra titanyum hem saglam tel.
  4. Q

    Samsung Galaxy S25 Ultra Vs Samsung Galaxy S26 Plus

    Hocam s25 ultra tavsiye ederim ben. Snapdragon yıllar içinde saha stabil kalıyor bir de s25 ultranın ekranı net daha iyi yansıma engelleyici kaplaması da var sonuçta. Kamera düzeni olarak da daha iyi, kalem de var. Daha büyük olmasını seversin sevmezsin ona bir şey diyemem.
  5. Q

    4070 Ti Super'den 5070'e Geçilir mi?

    Dostum hem kas gücü olarak daha öndesin hem de 16gb vramsin neden daha düşük segment bir karta geçesinki. Hiç gerek tok tadını çıkar.
  6. Q

    🔥İndirim Zotac Geforce RTX 5070 Ti Gamıng Solıd Sff - 47.939 TL

    Zotac ve inno ayni şirketin urunleri ikisi de güzeldir ancak buradaki model sff olduğundan ince ve hafif bu sebepten dolayı iyi bir termal performans beklemeyin. Bende 5090 inno3d x3 var, 5090'larının giriş modeli ama vapor chamber olduğundan gaming trio seviyesinde mesela soğutması ventusu...
  7. Q

    Korsan Oyun Oynamak Hırsızlık Mıdır?

    Bu firmanın sahibini veya politikalarını sevmiyorum o yüzden ürünlerini ücretini ödemeden kullanabilirim. Güzel mentalite.
  8. Q

    Korsan Oyun Oynamak Hırsızlık Mıdır?

    Kardeşim ürünün hedef kitlesi sen değilsin demekki ama para vermeden adamların milyonlarca dolar verdiği bir ürünü lisanssız bir şekilde kullaniyorsun. Kendince kılıfına uydurunca suç/günah olmaktan çıkmıyor yani. Bana yan baktı o yüzden bıçakladım gibi bir şey bu dediğin, neticeye bakacaksın.
  9. Q

    Amd Vs Nvidia Linç Yeme Zamanı

    Bir 5090 sahibi olarak bu konuya katılıyorum.
  10. Q

    Oyun İçin Oled Monitör Önerisi 27" mi 32" mi? - 2k mı 4k mı?

    Ben şunu öneririm. https://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-asus-rog-strix-oled-xg27acdms-27-0-03-ms-2k-pivot-280-hz-oyuncu-u-fiyati,1113719030.html
  11. Q

    Zotac Geforce Rtx 5080 Gamıng Solıd Core Oc 63.715 Tl

    Zotac ile INNO3D partner firmalar zaten. Alt ürünlerini bilmem 5080 ve 5090'larında Buhar odası var ve performansları gayet iyi. Bendeki 5090 inno3d x3 70 dereceyi geçmedi daha fanı %30'da tutuyorum maksimum.
  12. Q

    4070 Superden 9070xt Geçilirmi

    Bence geçilmez, 1440p'yi çok rahat kaldıran bir karttasın dlss var, frame gen var. Watt verimliliği de güzel.
  13. Q

    Rtx 5090 için 70 dereceler çok mu fazla ?

    Çok değil üzmez.
  14. Q

    2.el 4070super ekran kartı 25.000 TL'ye alınır mı?

    Bence alınır harika bir kart 1440p'de yüzünü kara çıkarmaz.
  15. Q

    Samsung Odyssey OLED G8 G81SF alınır mı?

    Kullandım alınır fakat benzer bütçede neler var onlara da bakmak lazım.
  16. Q

    🔥İndirim Intel Core Ultra 7 Processor 270K Plus 16.499TL

    Gercekten bu mevzuya cok takıyolar. Benim ekran kartım da 575w çekiyor 55 derece çalışıyor ne olacak yani sanki elektrik faturasında ayda 1000tl fark yaratacak. Ceksin 250-300w serinse sorun yok 1250w psu var.
  17. Q

    ❌İndirim Bitti! Asus Vivobook S14 Oled 39099TL 🔥

    Ders videoları vesaire izlemek için aldım da fiyatı çok uygun geldi özelliklerine göre. Oyun için 5090'lı sistem var zaten bunla sadece medya tüketilecek, wp, office vesaire açarım üzmez herhalde. İşlemci biraz zayıf gibi ama yetmemezlik yapacağını sanmıyorum, sizce ?
  18. Q

    ❌İndirim Bitti! Asus Vivobook S14 Oled 39099TL 🔥

    https://www.hepsiburada.com/medion-signium-14-s1-md600032-intel-core-5-120u-16gb-512gb-ssd-freedos-14-120hz-oled-dizustu-bilgisayar-p-HBCV0000CHI39L Şu 27.000tl'ye satılan laptobu da bu kıyaslamaya ekleme imkanınız var mı ? Ekranı 400 nit onu biliyorum edo 1428 doye bir ekran.
  19. Q

    ❌İndirim Bitti! Asus Vivobook S14 Oled 39099TL 🔥

    Bunu sipariş ettim ben de öneririm lenovonun alt markasıymış.
  20. Q

    27000 TL OYUN İÇİN OLMAYAN hafif laptop önerisi

    Vallahi laptobun üstü altı metal, klavyesinde 2 seviye ışıklandırma da var. 400 nit oled 120hz 2.8k parlak panel (bulanıklaştıran mat kaplama yok cam gibi görüntü ) ekran (edo1428) Ramler çift kanal calısması adına 2x8 tutulmuş ki oyun amaçlı almadığınız için elbet yetecektir. Biosta batarya...
Geri
Top