Arkadaşlar merhaba, bugün ekran kartım geldi ve kurulumunu yaptım. Ancak kafama bir şey takıldı; sizce bu ürün daha önce iade edilmiş olabilir mi? Fanın köşesinde beyaz bir leke var ve fan ızgaraları sanki tozlu gibi görünüyor. Bu durum normal mi? Furmark testini ve fotoğrafları konuya ekledim.