ekcalibur g770 kullanıyorum rtx3050 var bence çok iyi hem günlük kullanım hem oyun açısından alınır bence turbosan kullanmadan bile hiç ısınmıyor ve sessiz çalışıyor birde kulaklık takınca canavar gibii
VXE R1 SE model mouse nasıl şarj edilir mouse takıyorum şarj olmuyor yardım şarj bitince mi etmem gerek yüzde 85 ken denedim olmadı hiç şarj lütfen yardım