Dostum önce bu kadar fazla ses yoktu en fazla GTA veya rdr oynarken çıkan ses kadar çıkıyordu ama şimdi onlardan fazla çıkıyor (öncede şimdide performans olarak bi farkı yok)
Öncelikle Merhabalar, Fifa 23 oynarken eskiden bu kadar ses gelmiyordu ve şuanda'da rdr2 veya gta 5 oynarken bu kadar fan sesi gelmiyor bir tek fifa da geliyor bunun nedeni ne olabilir? sesi azaltmak için ne yapmalıyım?