BÜTÇEM BU CİVARLARDA 850W ARIYORUM ENERMAX MODELİ BULDUM ARAŞTIRDIM BAYA EN AZ SES YAPAN OYMUŞ GÖRSELDE DİĞER MODELLEREDE BAKTIM EN AZ SES YAPAN BU MODEL BAŞKA ÖNERİSİ OLAN VARSA PAYLAŞABİLİR KESİN BEYAZ ŞART SESSİZ OLURSA DAHA İYİ OLUR BİRDE JAPON KAPASİTÖR OLURSA KALİTELİ OLUR