Yaklaşık 2 aydır kullandığım mönitorde bugün açtığımda sol üstte ekranla ilgili bilgiler çıktı. monıtor osd sinden off yapmama rağmen kapanmıyor. Hem osd den hem monıtor kontrol merkez uygulamasından fabrıka ayarlarına aldım olmadı, Kabloları çıkarıp taktım, mönitoru kapatıp açtım ne yaparsam...