Merhaba Asus Rog Strix 1050ti ekran kartım var ve biraz daha zaman geçince 3060ti almayı planlıyorum. Yeni anakart aldım MSİ a520m a pro, işlemci ve ram alıcam işlemci olarak (ikinci el 2700-3000TL r5 3600) ile (sıfır 3800TL r5 5500) arasında kaldım hangisini önerirsiniz.