Hangisini aldınız hocam ben de şu modeli almak istiyorum da:
https://www.akakce.com/klavye/en-ucuz-aula-f108-pro-rgb-100-nimbus-v3-switch-kablolu-kablosuz-mekanik-oyuncu-si-fiyati,1170682932.html
Eskiden Aula f75 kullanıyordum sistemi sattım şimdi bunu gözüme kestirdim. Var mı bi sıkıntısı