Arama sonuçları: *

  • Users: VeVx
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. VeVx

    GPU ve Psu Upgrade Sonrası CPU 96-97 Isınma Sorunu

    egzoz çıkışı yani kasa içindeki sıcak havanın atımıyla alakalı sıkıntı yaşadığınızı düşünmüyorum. pompa ile veya pompa soketi ile alakalı olabilir. soğutucuyu yeniden sıfır şekilde montaj yapmayı denemenizi önerebilirim. pompa kablosunu takarken ekstra dikkat edin bakalım sonuç ne olacak?
  2. VeVx

    RTX 5060 7500f Sistem Alınır mı?

    https://www.amazon.com.tr/dp/B0H3V9P9YQ bu da anakartı b650 m-r güzel bir sistem hem de peşin fiyatına güzel taksitler var.
  3. VeVx

    GPU ve Psu Upgrade Sonrası CPU 96-97 Isınma Sorunu

    Bu arada anakartımız aynıymış :) nasıl memnun musunuz? ben çok memnunum overclock undervolt ram ayarı falan lazım olursa yardımcı olmaya çalışabilirim :) Ben benim sıvı soğutucuyu hala takmadım ak620 kullanıyorum hala :)
  4. VeVx

    GPU ve Psu Upgrade Sonrası CPU 96-97 Isınma Sorunu

    Lütfen yanlış anlamayın. Daha önce karşılaştığım bir kaç örnek durumdan aklıma geldi yazmak istedim. Kablo soketlerinin tam oturduğundan emin olun lütfen. Hatta bir kaç kez daha sök tak yapabilirsiniz. Özellikle modüler psularda psu ya giren soketlerden ötürü gpu fanlarının ve ısısının şaştığı...
  5. VeVx

    VOLTAJ.NET güvenilir mi

    soruyu da ilk cevabı da reklam niyetli diye düşündüm ama kimsenin günahını da almak istemiyorum. hayırlı işler :ROFLMAO:
  6. VeVx

    Ryzen 5 7600 ile Ryzen 7 7800x3d Arasındaki Fiyat Farkına Değer mi?

    bu yetecektir hocam 7 ısı borulu tdp 245 https://www.akakce.com/islemci-sogutucu/en-ucuz-thermalright-phantom-spirit-120-se-fiyati,634899527.html bu da olur bunda 6 ısı borusu var tdp 230...
  7. VeVx

    Bir Kasa Beğendim ama E-Atx

    o laptoplara özel bir durum dostum. Masaüstü pc bileşenlerinde fabrikasyon olarak öyle bir sıvı metal uygulaması yok. Konuyla alakalı tek sorun gigabyte'ın 9000serisi amd ekran kartları ve 5000serisi nvidia ekran kartlarında kullandığı termal pad kullanımı oldu o da sıvı metal değil zaten.
  8. VeVx

    Mediamarktta 64 GB Usb Flash Bellek İndirimli 334 TL

    aldım 1 tane paylaşım için teşekkürler :) 128gb olanı da 547 liraymış okuma hızları 100 yazma hızları 25 yani genel olarak düşükler ama epey uygun fiyatlılar
  9. VeVx

    Bir Kasa Beğendim ama E-Atx

    İstersen asusun pro art serisi kasalarına bakabilirsin. ProArt PA602 olabilir bir de onun wallnut edition versiyonu da var. önü ahşap görünümlü falan. Bunlarda E-ATX büyük kasalar. PA401 de olabilir. Bu daha küçük içine 360 mm soğutucu sığmaz mesela ama 280mm sığar. pa602 baya büyük ama tam iş...
  10. VeVx

    Bir Kasa Beğendim ama E-Atx

    hayır zorlanmazsınız ama görüntüyü düşününce kötü gözükür diye düşündüm. alta takmak olmaz mecbur sola takılacak. Dik duran sıvı soğutucu radyatörlerini genel olarak sevmiyorum çünkü pompaya ve radyatörün ömrüne olumsuz katkısı olduğunu düşünüyorum.:( Boru kısmı altta da olsa üstte de olsa aynı...
  11. VeVx

    Bir Kasa Beğendim ama E-Atx

    zevk başka bir şey tabi ama afedersiniz hiç beğenmedim. :( :peepokalp: sıvı soğutucu ile o boruları düşünmek kafamı yordu. Ucuzda değil ama değişik yani farklı güzel geliyor olabilir tabi size. (y)😇
  12. VeVx

    Yardım Hangi Sıvı Soğutmayı Almalıyım?

    noctua yeni soğutucu çıkacak beklerseniz bütçeniz iyiymiş ona karşılık iyi olabilir. wraithesports iade süreci çok çok sıkıntılı bir site diye biliyorum. Bu forumda defalarca konusu açıldı
  13. VeVx

    7500f RTX 5060 Ti 16 GB 48000tl

    5060 ti 16gb değil 8 gb.
  14. VeVx

    Windows Siyah Ekran Sorunu

    Tam emin değilim ama benzer bir sorunu bende geçmişte yaşamıştım. Dediğiniz gibi linuxta aynı sorun olmuyordu ve diğer anlattığınız bilgiler de örtüşüyor. işlemciniz de görüntü birimi var mı varsa? Driverlar uyumsuz hale gelmiş olabilir. işlemciye dahili grafik olarak driver yüklememek lazım...
  15. VeVx

    Çözüldü✓ R7 9700x Çok Isınıyor Yardımcı Olur Musunuz

    ben arkadaşın yazdığına yazmıştım dandirik gamepower soğutucu bile soğutur diyordu da :peepokalp:
  16. VeVx

    Çözüldü✓ R7 9700x Çok Isınıyor Yardımcı Olur Musunuz

    65 w modda kullanıyorsanız ısınmaz bende ak620 ile kullanıyorum yetmiyor o sebeple tuf lc 360 aldım.
  17. VeVx

    İşlemci Yükselteceğim Sohbete Gelin

    yeni 5800x3d ler çıkacak diyorlar ama bence o fiyatlara değmez 5500 ile 5600 arasında da pek fark olmasa da gene de en mantıklı seçenek 5600 gibi gözüküyor sanırım. 5700x de olabilir ama fiyat farkı kadar performans vermez
  18. VeVx

    Ddr4 Ram Değişeceğim İşlemcı Ne Almalıyım

    daha yüksek fps için ram yükseltmeye gerek yok 2 tane kullanıyorsan maksimum verimi alıyorsundur. Daha yüksek fps için işlemci ve ekran kartı yükseltilebilir.
  19. VeVx

    Ddr4 Ram Değişeceğim İşlemcı Ne Almalıyım

    ram değiştereceğin zaman işlemci değiştirmene gerek yok hocam
  20. VeVx

    Sizce Ramim Nasıl Değiştirmem Gerekli mi

    Eğer bütçen varsa mevcut 16 GB ramin aynısından bir tane daha alıp 2x16 GB şeklinde çift kanal kullanman en mantıklı seçenek olur. Bütçe kısıtlıysa aynı frekans 3200 MHz ve mümkünse aynı CL değerlerinde 8 GB daha ekleyebilirsin. Farklı kapasitede RAM'ler de birlikte çalışır, büyük ihtimalle...
Geri
Top