o işler sıkıntıymış sanırım bende ufak bir ölü piksel var bir yerde nokta gibi leke oldu mikrofiber bez ile geçmiyor saf oksijenli mendilller ile vb geçiyormuş sanırım biraz zahmetli bakımı vs. yani siyahlar çok güzelde ips siyah harici yarışıyor gibi geldi ekstra 20k değmiyor gibi gözümde...