Genel fiyatlar tatmin etmedi maalesef. Zaten 1 aya kadar düşeceği yerleri indirim diye yazmışlar. 2 nm üretimler yapılıyor şu an 3 ve üstü nm çipleri elden çıkarıyorlar seri şekilde. Anakart ram sistemleri vs. de değişiyor. Daha verimli işlevsel parçalar geliyor. Aciliyet yoksa anlamsız bence.