kasanın edip etmediğini nasıl anlayabilirim? sitede 360mm olarak özelleştiremediğim için 240 alacağım ama eğer kasa müsaade ediyorsa ayrı olarakta alabilirim
monitör 4800 tl fp olarak bana iyi geldi. sizce alınır mı? Bir de monitör gelince 180hz olarak kullanabilecek miyim yoksa ekstra bir şey yapmama gerek var mı ? eğer başka monitör önerileriniz varsa onları da alabilirim bütçe maks 8-9k...