Aynı ekran kartıyla KTC H25T7 kullanıyorum ben de, gayet memnunum. IPS glow biraz var mecburen. HB'den aldım, şansıma ölü piksel çıkmadı. 1080p bana yeterli geliyor açıkçası. Bu kart 2K'da idare eder ama çok bir şey bekleme, FSR ve AFMF ile oynarsın illa ki. Benim için görüntü temizliği daha...