Arama sonuçları: *

  • Users: TheCC
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. T

    Her Güncellemeden Sonra Hz Düşüyor.

    Merhaba, HP laptop kullanıyorum.Laptopumda windows her güncelleme yaptığında sadece ana ekrandaki hz değerim düşüyor herhangi bir uygulamaya girince yeniden 144 hz oluyor (istisna olarak uygulama içinde siyah renkli yerlerde fareyi oynattığımda 60 hz olarak görüyorum).Bunu her seferinde intel...
  2. T

    Bf1 Bu Görevi Nasıl Yapabilirim

    Hocam çok sağolun günlerdir sina çölünde uğraşıyodum vauxda 1 mapde bitirdim görevi
  3. T

    Bf1 Bu Görevi Nasıl Yapabilirim

    Önerdiğiniz harita var mı
  4. T

    Bf1 Bu Görevi Nasıl Yapabilirim

    bu bomba normal insanlarada hasar verir mi
  5. T

    Bf1 Bu Görevi Nasıl Yapabilirim

    Merhaba aşağıya bıraktığım tanksavar görevi için günlerdir uğraşıyorum 1 adam bile öldüremedim.Bu görevi nasıl daha kolay yaparım fikri olan var mı?
  6. T

    Bf1 İçin Öneriye İhtiyacım Var.

    önerdiğin server var mı acaba ben topluluk sunucusu arama kısmında filtreleri sıfırlamama rağmen sürekli yeniliyorum karşıma sadece 0 oyunculu serverlar çıkıyor.
  7. T

    Bf1 İçin Öneriye İhtiyacım Var.

    Merhaba, BF1'e yeni yeni başlıyorum. Uzaktan gövdeye tek atabilen gözcü silahı önerir misiniz? ve diğer sınıflar içinde iyi silahlar önerirseniz sevinirim. Topluluk sunucusunda oynamakla operasyon oynamak arasında xp vb. hesap gelişimi için bi fark oluyor mu? Avrupa bölgesinde güzel sunucular...
  8. T

    Driverlarımın Güncelliğini En Hızlı Nasıl Kontrol Ederim?

    Merhaba, driverlarımın durumunu güncelliğini en hızlı şekilde gösteren bi uygulama var mı?
  9. T

    Forza Horizon 6 Klavye veya Gamepad ile Oynanır mı?

    haklısınız hocam hepinize teşekkürler
  10. T

    Forza Horizon 6 Klavye veya Gamepad ile Oynanır mı?

    Merhaba, FH6 almak istiyorum fakat daha önce nerdeyse hiç araba oyunu oynamadım bu yüzden pek bilgim yok.Bu oyunu klavye veya gamepad ile oynamak nasıl olur?
  11. T

    Bilgisayarımın ana ekranda hz düşüyor.

    Merhaba, 144 hz laptop kullanıyorum.Uygulamalarda bi sıkıntı yok fakat ana ekrana gelince mouse hareketinden anlıyorum hz düşüyor.Bu niye olabilir? Windows güncellemesi bunu tetikler mi? Bütün sürücülerimin güncel olup olmadığını nasıl anlarım?
  12. T

    2K Civarına Kulak İçi Kulaklık Önerisi

    düşük gecikme özelliği cs gibi oyunlar için uygun olur mu beklentim üst seviye değil
  13. T

    2K Civarına Kulak İçi Kulaklık Önerisi

    Merhaba, yeni bir bluethoot kulakiçi kulaklık alacağım.Bütçem 2k civarı.Düşük gecikme özelliğini mutlaka istiyorum ve oyun oynarkende kullanacağım için şarjının 3-4 saat gitmesini istiyorum.Önerilerinizi bekliyorum.
  14. T

    1-1.5K Bütçeye Kablosuz Kulaklık Önerisi Lazım.

    gecikme olmuyorsa olur hocam
  15. T

    1-1.5K Bütçeye Kablosuz Kulaklık Önerisi Lazım.

    Merhaba, bütçem tercihen 1K civarı fakat 1.5K'ya çıkabilirim.Kablosuz (dongle ile) kulaküstü veya kulak içi olabilir (Kulakiçinde kablosuz oluyor mu bilmiyorum telefon kulaklıklarında gecikme oluyor).Ağır olmasın istiyorum.Mikrofonu ve ses kalitesi ortalama olan bi kulaklık arıyorum.Marka...
  16. T

    Keenetic modem ilk kurulum sihirbazı gelmiyor

    Merhaba keenetic modem kullanıyorum reset attım interneti kurmaya çalışıyorum fakat ilk kurulum sihirbazı gelmiyor direkt olarak ana sayfaya atıyor
  17. T

    Bu ayar bilgisayarıma zarar verir mi?

    Merhaba, bi videoda işlemcinizin tamamını kullanın diye bir ayar gördüm aşağıya bıraktığım ss'de göründüğü gibi işlemci güç yönetimi ayarını herşeyde %100 yaptım. Gerçektende işlemcim 2,5 ghz'den 4,5 ghz'ye yükseldi fakat sürekli 4,5 ghz'de pcde sadece masaüstünde iken bile 4.5 ghz'de...
  18. T

    Laptopum için optimizasyon uygulaması gerekli mi?

    Merhaba, laptopum için uygulamalardan geride kalan küçük dosyaları silen oyunlar için pc'yi optimize eden vb. optimizasyon uygulamaları ne kadar gerekli? gerekliyse uygulama önerebilir misiniz?
  19. T

    CS2 için en uyumlu windows ve nvidia sürümü nedir?

    Merhaba arkadaşlar, hp laptop kullanıyorum 4060 ekran kartı ve i5 14500HX işlemcim var.Çoğunlukla cs2 oynuyorum en uyumlu windows ve nvidia ekran kartı sürümü nedir?
  20. T

    1K Civarına Gamepad Önerisi

    https://app.hb.biz/dHV2dxFIpfIF hocam bu nasıl
Geri
Top