Arama sonuçları: *

  • Users: Legend arrow
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. L

    Kasa önerisi 2700 max butce

    Yazdigin kasanin linkini atarmsiin 1731695968 Bu digerlerine gore pahali ama
  2. L

    Kasa önerisi 2700 max butce

    Fansizmi geliyor
  3. L

    Kasa önerisi 2700 max butce

    Burdaki psu kalitelimidir hic gyvenilir gelmiyor kasa + psu lar
  4. L

    Kasa önerisi 2700 max butce

    Dark maxima v30 dan iyi midir? f/p olarak
  5. L

    Kasa önerisi 2700 max butce

    Almadim
  6. L

    Kasa önerisi 2700 max butce

    Ekran kartı: RX7700XT 17000₺ İşlemci:7500f 5350₺ Anakart:A620M-H 3000₺ Ram:lexar ares cl30 6000mhz 4450₺ SSD:Kingston NV3 1TB 2250₺ Kasa:dark maxima V30 :2200₺ Soğutucu:thermalright pearless assasin 1550₺ PSU:high power elite 2200₺ Sistem bu buna uygun kasa arıyorum dark maxima v30 düşüyorum...
  7. L

    🔥İndirim Kioxia Exceria G2 1TB - 🔥 1.999TL 🔥 Satıcı Hepsiburada

    Kingston nv3 1 tb daha iyi 2400 tl
  8. L

    Hangisi daha iyi sizce

    Tamam teşkkürler
  9. L

    Hangisi daha iyi sizce

    Lexar iyi mi? hem daha iyi hem ucuzsa
  10. L

    Hangisi daha iyi sizce

    Cl 30 mu daha iyi cl 40 mı
  11. L

    Hangisi daha iyi sizce

    Sizce hangisini almalıyım bunların dıiındada öneri alabilirmiyim bütçe 4600tl
  12. L

    AOC MONITOR INDIRIM itopya

    https://www.itopya.com/aoc-238-24g4xe-180hz-05msmprt-1ms-gtg-hdmi-dp-adaptive-sync-g-sync-hdr10-fhd-fast-ips-gaming-_u26447 Buan bi bak 1724433660 Itopya 5999 iste
  13. L

    AOC MONITOR INDIRIM itopya

    ihtiyaci olan varsa bakabilir
  14. L

    Rx6600 dualmi yoksa eagle mi

    Xfx 303 alma leş sogutma
  15. L

    SİSTEMİN 2.EL EDERİ NEDİR ?

    İşlemci:7800x3d oyun oynicaksan Anakart:b650m-a wifi Ekran kartı :7800xt Kasa: darkmaxima v30 Ram: kingston fury beast 16x2 6000mhz Kalanını sen seç senin dediğinin fiyatı bunun sıfırı olaa bile daha pahalı
  16. L

    Hangi kasayı almalıyım bu parçalara

    Bu oarçalara hangi kasayı almalıyım en ucuz
  17. L

    ❌İndirim Bitti! Thermalright Frozen Prism ARGB Siyah 240 mm İşlemci Sıvı Soğutucu 1999TL

    Biride assasin kingmi öyle bir şey önermişti o naaıl 1724172847 Birde kasalarla ilgili bilgin varsa buna hangi kasayı almalıyım en ucuzeğerdaha iyisini bulamazsam dark maxima v30 alcam sığarmı bunlar
  18. L

    4060 ti mı almalıyım 7700xt mi

    7700xt
  19. L

    7700xt 17000 tl Alınır mı?

    Sinexci dedim baya kotu iade falan almiyolar ben riske girmek istemiyorum zaten zar zor alabilecem bide basima is cikartmak istemiyorum kurumsallasmis firmalar onerirseniz cok iyi olur
Geri
Top