benim de egzamam var. kepek gibi dökülüyor, kaşınıyor, kızarıyor. ben de 2 yıldır kullanıyorum ve hiç sıkıntım olmadı. normalde az bir şey baharat yesem bile egzamam hemen azar ama şu an öyle değil. gerçekten mükemmel bir şampuan parasına değer. askerde eczacı bir arkadaşla tanışmıştım. herkesin...