iPhone 17 Pro Max kullanıyorum, cihazı aralık ayında aldım ve şu ana kadar hiçbir sorun yaşamadım , yalnız kimyasal içerikli ıslak mendil kullanıldığında cihazda renk atması meydana gelebiliyormuş , ben temizlerken içeriğinde alkol , çözücü vs olan bezlerle temizlemiyorum