Ah be hocam. Bir şey gerçek olmayacak kadar güzelse o gerçek olmadığı içindir. Geçmiş olsun bu insanlar hesaptan hesaba aktarıyorlar parayı kendi hesaplarını kullanamıyorlar parayı almanız çok zor ama siz yinede şikayet edin yakalanır belki ************* insanlar.