şehrinde en iyi ilanlara bak bende öyle aldım ama beniö işlemci düşük işlemciyi yüksek tut hatta sana biraz zaman ayırıp hangi il/ilçe oldugunu yazarsan yardımcı olabilirim bayram namazına kadar vakit geçirmiş olurum
bir video izlemiştim shorts ta steam arkada çalışıyor bir kaç şeyi kapattı fps +20 falan arttı arka planda sürekli çalışır dedi adam dur izleme geçmişine bakıp bulursam link atacagım dostum
https://www.vatanbilgisayar.com/zotac-geforce-rtx-4060-ti-twin-edge-8gb-gddr6-128bit-nvidia-dlss-3-ekran-karti.html
SEN BUNA 20K VERİRMİSİNNN:blobdance:
anakart B650
ekran kartı 3000 den başla vram yüksek olsun
şimdilik 16gb dd5 bellek
güzel bir hava sogutma
650W 80+ bir power işini görür
Samsung PM9A1a 6300/4200MB/s Gen4x4 M.2 22x80 512GB şimdilik iş görür sıfır ürün
1777918095
hocam işlemci uçuyor o yüzden:hoba:
en iyi fiyata oled bu var digerleri gidiyor 20k 30k o fiyata çıkınca gidek 4k alırsın bende samsung mantıklı veya ıps panel 2k bakabilirsin birde 0.03 ms gecikemesi var
hocam o bilgisayarcının önünden bile geçme birdaha adama bak ya senin macunu senden başka kimlere sürdü kim bilir sen onu yenilemeye bak veya yapamazsan iyi adam akıllı bilen bir bilgisayarcıdan yardım al gerçi youtubeden bak videosuna yaparsın yine
kasmıyorsa sıkıntı yok demin 5060 8gb ekran kartıyla maks yayın yaptım yani obsyide fulledim en düşük gördügüm fps 40 45 oldu yani oyunun kasmıyorsa bir sorun yoktur sıcaklıklara bak sen