Arama sonuçları: *

  • Users: Keremefee
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. K

    Yenilenmiş iPhone 13 Vs 2. El iPhone 13

    Menmunsunuz yani telefondan
  2. K

    Yenilenmiş iPhone 13 Vs 2. El iPhone 13

    Apple a geçmek istiyorum ki 13 halen daha iyi işlemcisiyle kamerasıyla birlikte kabul edilebilir düzeyde bir telefon
  3. K

    Yenilenmiş iPhone 13 Vs 2. El iPhone 13

    https://www.trendyol.com/apple/iphone-13-256gb-gece-yarisi-yenilenmis-a-kalite-p-806175180?merchantId=848995&itemNumber=1072897634&boutiqueId=61...
  4. K

    Yenilenmiş iPhone 13 Vs 2. El iPhone 13

    Bildiğim kadarıyla parça orijinali ile değişmişse çıkmıyor ama farklı şekilde ise bilinmeyen parça diyor. Yani 2. el alırken avantaj olarak değişen parçayı vesaire almadan önce görebiliyoruz ama yenilenmiş telefonda kutudan çıkardıktan sonra gelen kağıtta yazıyor. Ama temiz gelme ihtimali ve 12...
  5. K

    Yenilenmiş iPhone 13 Vs 2. El iPhone 13

    2. el telefonlarda da içi açılmış olabiliyor ama.
  6. K

    Yenilenmiş iPhone 13 Vs 2. El iPhone 13

    Peki yenilenmiş alıp beğenmediğim şekilde gelirse iade etmek mantıklı mı
  7. K

    Yenilenmiş iPhone 13 Vs 2. El iPhone 13

    Telefoncudan alacaksan farkı olmayabilir derken ne kastetmiştiniz?
  8. K

    Yenilenmiş iPhone 13 Vs 2. El iPhone 13

    İphone 13 alacağım. Yenilio nun apple ile bağlantısı olmasından ötürü daha da iyi olduğununu duydum. Telefonu taksitli alacağım. Sizce Yenilio sitesinden mi almak daha mantıklı. Yoksa yine taksit yapan bir telefoncu dükkanından 2. el olarak mı almak daha mantıklı?
  9. K

    ATK A9 scrooll sorunu

    Mouse tekerleğini aşağı kaydırırken kendiliğinden yukarı çıkıyor. Örneğin CS2 oynarken zıplamak için aşağı kaydırıyorum ama elime mouse tekerleğini yukarı kaydırınca gelen molotof geliyor. Ne yapabilirim?
  10. K

    Sistemden çok fazla fan sesi geliyor

    OCCT testi 3-4 kere yaptım. Yaklaşık 30 dakika bıraktığımda dahi hiç bir sıkıntı teşkil etmedi 1770729128 Bu testleri de hemen şu an yaptım. Birde konudan bağımsız bir sorum var, sizce Windows 11 e geçmeli miyim? Ara sıra fps droplar girdiği de oluyor sisteme ona göre söylerseniz iyi olur.
  11. K

    Sistemden çok fazla fan sesi geliyor

    Peki kesin olarak sorunu nasıl bulabilirim?
  12. K

    Sistemden çok fazla fan sesi geliyor

    hangi PSU yu önerirsiniz peki fp olacak şekilde. 500 watt kullanıyorum şu an ve değerlere baktığımda da yetiyor
  13. K

    Sistemden çok fazla fan sesi geliyor

    Bu videolarda ki ses çok büyük bir ihtimalle PSU bobinlerinden geliyor. Bazen de belli bir süre sonra kesiliyor fakat o durumda dahi yine fazla ses geliyor gibi. Yani diğer kıyasladığım sistemlere göre.
  14. K

    Sistemden çok fazla fan sesi geliyor

    Peki son tavsiyeniz ne olur bunu yapabilirsin dediğiniz. zaten büyük ihtimalle psu dan gelen coil whine sesi için onun fanını değiştireceğim onun dışında önerirseniz iyi olur
  15. K

    Sistemden çok fazla fan sesi geliyor

    Peki bir fan kontrolcü alabilir miyim sizce? kasa fanları için. İşe yarar mı?
  16. K

    Sistemden çok fazla fan sesi geliyor

    Ekran kartından kesinlikle değil onu biliyorum zaten 50 dereceden sonra çalışıyor fanları. Kulağımı yaklaştırdığımda da en çok sesin nereden geldiğini tam çözemiyorum. PSU bobinlerinden gelen coil whine seside bilgisayar açıldıktan 10 dk sonra felan kesiliyor.
  17. K

    Sistemden çok fazla fan sesi geliyor

    Sistem boştaykende diğer kıyasladığım sistemlere göre yine biraz daha fazla ses çıkıyor. Ama oyun oynarken diğer sistemlere göre 2-3 kat daha fazla ses geliyor ancak onlarda molex fanmı kontrolcümü belli değil.
  18. K

    Sistemden çok fazla fan sesi geliyor

    İşlemci maksimum 70 derece görüyor. Ve dediğiniz gibi kasa fanları molex.
  19. K

    Sistemden çok fazla fan sesi geliyor

    rpm kontrolünü nereden yapabilirim? işlemcininde işlemci soğutucusununda garantisi var. Sadece ekran kartı 2. el. Ve işlemci, ekran kartı, işlemci soğutucu, kasa sonradan değiştirilme. Ram psu gibi parçalar öncedende vardı. sadece dediğim parçalarla değiştirdim.
  20. K

    Sistemden çok fazla fan sesi geliyor

    Thermalright Assassin Spirit 120 Plus V2 120Mm Intel-Amd Uyumlu Hava Soğutucu. BİOS da sadece sessiz ayarına alabiliyorum o da çok bir işe yaramıyor. Fan kontrolcüsü yok.
Geri
Top