merhaba şuanda altyapım vdsl2 fakat fiber çalişmalarida var şuan zyxel wmg 3312 kullanıyorum artık modem yaşi itirabiyle wifiden atma şifre yanliş deme gibi problemler çıkartmaya başladi bende modemimi degiştirmek istiyorum.
şimdi modem yatak odasında salona ethernet kablosu çektim ileride...