Arama sonuçları: *

  • Users: the_vrboy
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. the_vrboy

    520k'ya Focus 2 Alınır mı?

    nerden buldun getirdin la bunu
  2. the_vrboy

    520k'ya Focus 2 Alınır mı?

    eger sedan mecbur degilde connect 1.8 90 lıklara bakın
  3. the_vrboy

    Bu Dosyalar Güvenli mi?

    nası olmuş anlat ne bunun adı
  4. the_vrboy

    Bu Dosyalar Güvenli mi?

    deme oyleee deme oyle anlat anlat
  5. the_vrboy

    Bilgisyar Açılmıyor Fanlar ve Işıklar Gidip Geliyor

    olmazsa ramlari cıkarıp taksın geri
  6. the_vrboy

    Bu Dosyalar Güvenli mi?

    niye her turkce imla kuralın tam ve neden truva atı koyu renkte
  7. the_vrboy

    Bu Dosyalar Güvenli mi?

    vay deyyuz ai ci seni 1782128484 kaspersky ile tarama yapın silerse sıkıntı varda siliyor demeki
  8. the_vrboy

    Topladığım Sistem F/P Olmuş Mu

    masallah nazar deymesin fiyati iyi bence
  9. the_vrboy

    Meta Quest 3 İçin En İyi Garanti Veren Firma Hangisi

    merhaba arkadaşima meta quest 3-3s bakıyoruz resmi satiş olmadigi için itahalacti garantilerinde en iyi garantiyi veren firma hangisi
  10. the_vrboy

    Aldığım Laptop Çok Ucuz Değil mi?

    vay deyyuz
  11. the_vrboy

    Aldığım Laptop Çok Ucuz Değil mi?

    bende hp g7 250 mx110 i5 8. nesil 8 ram 256 ssd 5 saat batarya omurlu 4.5k ya almıştım işimi goruyor 2 ay oldu 1781986551 windows 10 ltsc 21 kurup devam edicek omrune bence
  12. the_vrboy

    Aldığım Laptop Çok Ucuz Değil mi?

    guzel fena degil
  13. the_vrboy

    Zyxel Vmg3312 ile Tp-Link Archer Vr300 Birbirine Baglayabilirmiyim

    şuanda wmg3312 kulllanıyorum vr300 alırsam wmg3312 yi acsesspoint 2. modem gibi baglayabilirmiyim
  14. the_vrboy

    Vatandan Hangi Macun Daha İyidir

    199 olan harıcı digerleri iyi
  15. the_vrboy

    Hangi Modemi Tercih Etmeliyim

    bikaç kişi bana bunuda onerdi ama niye onerdiler anlamadim https://www.epey.com/modem/tp-link-archer-vr300.html
  16. the_vrboy

    Hangi Modemi Tercih Etmeliyim

    haklısın hocam da ogrenci olunca cıkılabılecek butce 2k oluyor peki taksitle 3.5-4 e çıksam neler var
  17. the_vrboy

    Hangi Modemi Tercih Etmeliyim

    merhaba şuanda altyapım vdsl2 fakat fiber çalişmalarida var şuan zyxel wmg 3312 kullanıyorum artık modem yaşi itirabiyle wifiden atma şifre yanliş deme gibi problemler çıkartmaya başladi bende modemimi degiştirmek istiyorum. şimdi modem yatak odasında salona ethernet kablosu çektim ileride...
  18. the_vrboy

    İnce Güçlü Laptop Önerisi

    cıhaz guzel ama asırı ınce cıhazlardada ısınma problemı cok oluyor
  19. the_vrboy

    Rx570 Galiba Bozuldu

    işlemcin barbogaz yapmaz ben bile 5500 ile rx 570 8gb kullanıyorum sadece oyunları bı tık yuksek ayarlarda oynasan darbogazın duzelir
  20. the_vrboy

    İpad Air1 A1485 Pil ve Dokunmatik

    2020 de iphone 5s imde hep dandık yan sanayi pil kullandım cihazi zorlayinca ve sarjda uzun sure oynayınca gene şişiyor ama deji pile verilecek paraya deymez cihaz eski ekran catlak home butonu yok diyorsunuz 3-3.5k ya cıkılsa guzel 2. el android tabletler var
Geri
Top