Mevzu yüksek w çekmesi kardeşim senin telefonunun şarj entegresi 67w cekiyo mesela ve pili daha hızlı dolduruyor bunu yüksek akım cekerek sagliyo senin pilininde hep yüksek akımla şarj oluyor ve pilin ömrünü azaltiyor tabii ki kaliteli şarj adaptörü ve kablo kullanılması sart ama telefon...